Facility Administrator | Antwerpen

Sector: Stafdiensten
-
Talenkennis: NL, FR, EN
Solliciteer hier

Functieomschrijving

  • Als Facility Administrator heb je een ondersteunende rol in de diverse facetten van onze dienst facility waaronder bv aankoop, energie, meubilair, poetsploeg, ...
  • Je verzorgt alle algemene administratie, volgt bestellingen op en zorgt voor een correcte verwerking van facturen.
  • Daarnaast verzorg je ook briefwisseling, documentenbeheer en zoveel meer. 

Profiel

  • Je bent minimaal in bezit van een diploma secundair onderwijs en hebt reeds ervaring in een technisch administratieve functie.
  • Werken met Word & Excel vormt geen probleem voor jou.
  • Je beheerst het Nederlands & Frans zeer goed, kennis Engels & Duits is een pluspunt.
  • Je hebt affiniteit met technische producten.
  • Je houdt ervan om probleemoplossend te werken en structuur te brengen in een kluwen aan informatie en vragen.

Aanbod

Bij Aertssen kom je terecht in een stabiel, sterk groeiend familiebedrijf. Deze job omvat een enorme verscheidenheid aan taken wat zeer veel uitdaging biedt. Daarnaast ben jij er verantwoordelijk voor dat alle administratie van deze dienst vlot en correct verloopt.
We bieden je de mogelijkheid om te groeien in je functie met een interessant verloningspakket.

Plaats van tewerkstelling

Bereken de route naar je werk

Bijkomende informatie

 

 

Interesse in een job als Facility Administrator | Antwerpen?
Solliciteer hier Keer terug

Vragen

Joelle Laureys - Recruitment
03 252 35 03
Deel deze vacature:

Andere jobs